REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GET HARMONY LAB

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy działający pod adresem https://www.getharmonylab.pl/ prowadzony jest przez Sprzedawcę: GET HARMONY LAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Augustyna Kordeckiego 22, 60-144 Poznań, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001097136, NIP: 7792569095, REGON: 528207525.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, prawa i obowiązki stron oraz zasady odstąpienia od umowy.
  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@getharmonylab.pl.

§2. DEFINICJE

  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sklep – sklep internetowy GET HARMONY LAB dostępny pod adresem https://www.getharmonylab.pl/
  • Towar – produkty oferowane przez Sklep.
  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość na zasadach określonych w regulaminie.
  • Konto – usługa elektroniczna i strona w Sklepie, na której Klient po zalogowaniu poprzez login i podane przez siebie hasło może składać w systemie teleinformatycznym Sprzedającego zamówienia na Towary, oraz korzystać z funkcjonalności przewidzianych w ramach Konta. Założenie Konta wymaga samodzielnej jednorazowej rejestracji przez Klienta, z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Sklepie.

§3. ZAWARCIE UMOWY I WARUNKI ZAKUPU

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera towar, sposób dostawy i płatności oraz wypełnia formularz zamówienia. W ramach formularza zamówienia Klient zobowiązany jest podać dane niezbędne do zrealizowania Umowy przez Sprzedającego.
  3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
  4. Warunkiem zawarcia Umowy sprzedaży jest akceptacja przez Klienta treści niniejszego Regulaminu.
  5. Klient może założyć konto w serwisie prowadzonym dla Sklepu, jeżeli Sklep dopuszcza taką możliwość. Utworzenie, korzystanie i zamknięcie Konta odbywa się nieodpłatnie.

§4. CENY I METODY PŁATNOŚCI

  1. Ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztu dostawy Towaru.
  2. Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta zamówienia.
  3. Dostępne formy płatności to:
    1. przelew tradycyjny
    2. szybkie płatności online
    3. płatność za pobraniem (jeśli dostępna)
  4. Dokonanie płatności z wykorzystaniem zewnętrznych dostawców usług płatności online wymagać może akceptacji przez Klienta regulaminów i/lub ogólnych warunków dostawców tych usług.
  5. Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedającego, skutkujące zawarciem Umowy sprzedaży, następuje po dokonaniu przez Klienta płatności, za wyjątkiem przyjęcia (i dostępności) formy płatności za pobraniem.
  6. Potwierdzenie przez Klienta zamówienia stanowi potwierdzenie wyrażenia zgody na otrzymanie faktury drogą elektroniczną. Faktura zostanie przez Sprzedającego przesłana w formie wiadomości e-mail. Otrzymanie faktury w formie papierowej możliwe jest po przekazaniu przez Klienta takiego żądania w ramach zamówienia lub poprzez wiadomość e-mail.

§5. DOSTAWA

  1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski i (opcjonalnie) do wybranych krajów UE.
  2. Czas dostawy wynosi zwykle od 2 do 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności, w zależności od formy dostawy wybranej przez Klienta spośród dostępnych w Sklepie. Podane przy okazji zamówienia terminy dostaw mają wyłącznie charakter informacyjny i są oparte na przewidywanych terminach dostaw, otrzymanych od przewoźników.
  3. Sprzedawca nie przewiduje możliwości osobistego odbioru Towaru od Sprzedającego, chyba że inaczej nie określono w funkcjonalności Sklepu.
  4. Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia.

§6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, należy przesłać oświadczenie na adres: GET HARMONY LAB Sp. z o.o., ul. Augustyna Kordeckiego 22, 60-144 Poznań lub e-mail: kontakt@getharmonylab.pl. Konsument może, lecz nie musi, wykorzystać przy składaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia.
  4. Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument otrzyma zwrot ceny towaru. Konsumentowi będzie przysługiwać również zwrot kosztów dostawy w wysokości równej najtańszej opcji dostawy. Sprzedawca może wstrzymać płatność do czasu otrzymania zwracanych Towarów. O ile nie uzgodniono inaczej, środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki Konsument dokonał płatności.
  6. Konsument powinien przesłać zwracany towar niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wskutek posługiwania się nim w sposób inny niż niezbędny do zaznajomienia się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru. Należy również pamiętać, że Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru, który Konsument wyjął z opakowania, a którego nie można zapakować ponownie ze względów higienicznych.

§7. REKLAMACJE

  1. W przypadku wady towaru Klient ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamacje należy składać pisemnie lub mailowo: kontakt@getharmonylab.pl.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
  4. Jeśli przy dostawie okaże się, że Towar jest wadliwy, Klient może zażądać usunięcia wady w formie wymiany Towaru.
  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, jeżeli wady ujawnią się w okresie roku od daty dostawy Towaru. W przypadku gdy klientem jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy trwa dwa lata od daty dostawy Towaru. Każdorazowo odpowiedzialność Sprzedawcy wygasa z momentem upływu okresu przydatności Towaru. Towar uznaje się za wadliwy w szczególności wtedy, gdy nie ma zwyczajnych lub przedstawionych właściwości, nie spełnia swojego celu, jest niezgodny z wymogami ustawowymi lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony produkt nie stanowi podstawy do uznania wadliwości Towaru. Zdjęcia produktów w Sklepie mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią wiążącego opisu właściwości produktów (np. opakowanie może różnić się ze względu na zmiany wprowadzone przez producenta). Sprzedawca poinformuje Klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail, z którego wysłano reklamację lub którego użyto przy zamówieniu Towaru. Sprzedawca może również skontaktować się z Klientem telefonicznie.

§8. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest GET HARMONY LAB Sp. z o.o.
  2. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO – w celu realizacji zamówień, obsługi klienta oraz, za zgodą, w celach marketingowych.

§9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  2. Sprzedawca może oferować Klientom, wedle własnego uznania, różne promocje, zniżki i kupony podarunkowe. Zasady korzystania z nich będzie określać regulamin, o czym Klient zostanie w każdym przypadku poinformowany.
  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania.
Koszyk